خالد یک را نمی‌خواست، 12 لطفا!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 08:05
دروازه بان تیم فوتبال استقلال می‌توانست حداقل برای مدتی بدل به گلر اصلی استقلال بشود اما قدر فرصت خوب خود را ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی درحالی به جمع آبی‌ها آمد تا شاید با درخشش در این تیم، بیش از پیش نامی برای خود دست و پا کند و پس از حراست از دروازه امید حتی به تیم ملی برسد . اما او در فصل گذشته کمتر فرصتی برای بازی به دست آورد و کاملا  پشت عملکرد سید حسین حسینی ماند، اما وقتی هم که شانس در خانه او را زد، او به اندازه کافی مهیای استفاده از این فرصت طلایی نبود.

خالد در اولین بازی فصل در حالی که انتظارها برای ثبت اولین کلین شیت استقلال در لیگ بیست و چهارم به او بالا بود، با دریافت سه گل در رقم خوردن شکست سنگین آبی‌ها بعد از 10 سال نقش به‌خصوصی داشت و اقلا روی دو گل می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد.

2097578
یکی از معدود واکنش های موفق خالدآبادی مقابل بازیکنی که دو بار دروازه‌اش را باز کرد.

با این نمایش خالدآبادی مدیران استقلال پشیمان از اقتدار و انضباط، دوباره حسینی را به تیم برگرداندند تا خالد دوباره به همان نقش سابق برگردد: شماره 12 مودب روی نیمکت!

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.