با تصویری از خوشحالی معروفِ سعید؛/ طرح ویژه afc برای جایزه مرد سال با حضور ستاره ایرانی

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 08:16
رسانه afc در پوستری از سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن رونمایی کرد. مراسمی که یک جایزه آن برای ستاره ایرانی رزرو شده است

به گزارش ورزش سه، 29  اکتبر مراسم باشکوه برترین چهره‌های قاره آسیا در کره جنوبی برگزار می‌شود و در بخش فوتسال، سعید احمدعباسی ستاره ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان از شانس بسیاری زیادی نسبت به دو رقیب خود رخماتوف و سردوروف برای کسب این جایزه طلایی برخوردار است. مرد سال آسیا، عنوان بزرگ و برجسته‌ای است که هر فوتسالیستی در ایران و قاره کهن آرزوی تصاحب آن را دارد. دستاوردی که ستاره های ایرانی در درو کردن آن رکورد دار هستند و علی‌اصغر حسن زاده با پنج توپ طلا در صدر بهترین‌ها قرار دارد‌.

به همین مناسبت، رسانه afc در پوستری از سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن رونمایی کرد و خوشحالی معروف سعید احمدعباسی را در این طرح به تصویر کشیده است. اگرچه این عنوان متعلق به سال 2023 خواهد بود اما با توجه به اینکه در آن برهه تورنمنت معتبری در آسیا برگزار نشده است، کارشناسان و داوران عملکرد بازیکنان در سال 2024 را برای امتیازدهی مورد بررسی قرار می‌دهند

2097601

کسب توپ طلای سعید احمدعباسی امری اجتناب ناپذیر است و به نظر می‌رسد این ستاره گلزن با درخشش در جام ملت‌های آسیا 2024 و ربودن جوایز آقای گلی و برترین بازیکن این رقابت‌ها، برای متقاعد کردن داوران بیش از حد کامل است.

2097602

لازم به ذکر است، مسلم اولاد قباد ستاره تیم ملی فوتسال، سال گذشته موفق به کسب این جایزه شد و سعید احمدعباسی یکی از کاندیدای آن به شمار می‌رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.