تداوم درگیری‌ها در جبالیا نشان داد ادعای پیروزی بر حماس صحت ندارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 08:31
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به ادعاهای دروغین ارتش این رژیم در خصوص پیروزی بر حماس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به ادعاهای دروغین ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر پیروزی بر جنبش حماس واکنش نشان دادند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که تداوم درگیری‌ها در اردوگاه جبالیا بیانگر میزان اغراق و مبالغه‌ای است که ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص پیروزی بر جنبش حماس از آن استفاده کرده است.

رژیم صهیونیستی با ترور یحیی السنوار یک تصویر توهم آمیز از پیروزی بر جنبش حماس برای افکار عمومی در اراضی اشغالی ترسیم کرده بود اما روز گذشته منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از هلاکت فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی و ۳ افسر صهیونیست دیگر در نبردهای شمال نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این ۴ نظامی صهیونیست که دارای درجه‌های نظامی مختلفی بوده‌اند در ۲ حادثه مجزا در جبالیا واقع در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این ۲ حادثه را انفجار تانک و شکار نظامیان صهیونیست از سوی تک‌تیراندازان مقاومت عنوان کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.