چادرملو پشت سر مدعیان پر سر و صدای/ پدیده چراغ خاموش لیگ: مردان یونان کوچک ایران

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 08:58
چادرملو اردکان یکی از تیم های خوب لیگ برتر در فصل جدید بوده است.

به گزارش ورزش سه، زمانی که جدول ناقص و پر از دیدارهای معوقه لیگ برتر را تماشا می‌کنیم، بعد از نام تیم‌های مدعی و پرسروصدای فوتبال ایران که نخستین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند و به صورت چراغ خاموش در نقش یک شگفتی ساز ظاهر شده است.

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ آزادگان تیم فوتبال چادرملو اردکان با ۷۳ امتیاز و بعد از خیبر خرم‌آباد موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند. این تیم با سعید اخباری در لیگ بیست و چهارم نیز به روند خوب خود ادامه داده است و هم‌اکنون با کسب ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول و در بین مدعیان لیگ قرار گرفته است.

چادرملو اردکان این هفته موفق شد سومین برد خانگی خودش را جشن بگیرد و نماینده استان یزد که از ابتدای فصل جدید در بازی های خانگی شکست ناپذیر بوده، در خانه فرمی مشابه با پرسپولیس داشته و تنها ملوان بوده که موفق شده هر ۴ بازی خانگی خودش را برنده باشد.

شاگردان سعید اخباری که اولویت نخستشان در این فصل بقا و ثبات داشتن است، در برابر تمامی تیم‌های لیگ برتر فرم خوبی داشتند و حتی می‌توانستند به لطف زمین چمن ورزشگاه تختی برابر پرسپولیس هم امتیاز بگیرند.

با این حال چادرملو اردکان از آغاز فصل در تمامی بازی‌ها گلزنی کرده و حداقل یک گل را به ثمر رسانده که البته در یک دیدار در این امر ناموفق بودند که آن هم بازی با پرسپولیس بوده اما غیر از آن شاگردان اخباری در فاز تهاجمی بسیار فرم خوبی داشته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.