عضو تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی: باید به حماس امتیاز دهیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 09:09
عضو برجسته تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی بر لزوم امتیازدهی به جنبش حماس در جریان مذاکرات تبادل اسرا با این جنبش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از یک عضو برجسته تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی گزارش داد: حماس شدیداً در حال تلاش است و ضعف از خود نشان نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: تل آویو برای پیشبرد مذاکرات مربوط به توافق تبادل اسرا باید امتیاز بدهد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی با ترور یحیی السنوار در توهم تحقق پیروزی بر این جنبش بود و یک تصویر خیالی از دستاورد میدانی در نوار غزه برای افکار عمومی در اراضی اشغالی ترسیم کرده بود.

رزمندگان فلسطینی در میادین نبرد نه تنها با شهادت السنوار عقب نشینی نکرده‌اند بلکه موفق شدند شب گذشته فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی و ۳ افسر صهیونیست دیگر در نبردهای شمال نوار غزه را به هلاکت برسانند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که این ۴ نظامی صهیونیست که دارای درجه‌های نظامی مختلفی بوده‌اند در ۲ حادثه مجزا در جبالیا واقع در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این ۲ حادثه را انفجار تانک و شکار نظامیان صهیونیست از سوی تک‌تیراندازان مقاومت عنوان کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.