اقدام جالب باشگاه فولاد هرمزگان در هفته هشتم؛/ به ما گل بزنید، تشویق‌تان هم می‌کنیم!(عکس)

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 09:14
تیم فولاد هرمزگان پیش از دیدار حساس این تیم که در نهایت به شکست آن‌ها منجر شد، از ستاره‌های ملی پوش گهر زمین که در جام جهانی به میدان رفتند، تقدیر کرد

به گزارش ورزش سه، فولاد هرمزگان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول که برای اولین بار حضور در بالاترین سطح باشگاهی ایران را تجربه می‌کند، در اقدامی ارزشمند و البته نادر پیش از دیدار حساس این تیم برابر گهر زمین سیرجان از ملی‌پوشان مطرح کهکشانی‌ها تجلیل کرد. حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور، بازیکنانی بودند که در جام جهانی 2024 با پیراهن تیم ملی به میدان رفتند و در میان تشویق طرفداران حریف هدایای خود را دریافت کردند.

2097605

گفتنی است فولاد هرمزگان در هفته گذشته نیز در کنار پالایش نفت اصفهان و کراپ الوند در اقدامی شایسته با معدنچیان فقید طبس و شهدای عملیات تروریستی همدردی کردند.

امیرحسین طالبی مدیر رسانه‌ای تیم فولاد هرمزگان در خصوص تجلیل از ملی‌پوشان تیم گهر زمین سیرجان گفت: ما این اقدام را نوعی تقدیر از زحمات این بازیکنان با پیراهن ملی در جام جهانی می‌دانیم، در واقع بازیکنی که پیراهن تیم ملی ایران را به تن می‌کند و در جام جهانی حاضر می‌شود نماینده فوتسال ایران است و باشگاه فولاد هرمزگان به چشم یک سرمایه ملی به آنها نگاه می‌کند. قطعاً رقابت باشگاهی را به رسمیت می‌شناسیم اما تیم ملی را ابعادی بزرگتر و متعلق به همه مردم ایران می‌بینیم.

2097606

این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم گهر زمین سیرجان به پایان رسید و فولادی ها در خانه شکست تلخی را متحمل شدند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.