میزان مصدومیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 09:28
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت خود می تواند به زودی در مستطیل سبز حاضر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون پس از درخشش در ترکیب تیم ملی ایران مقابل قطر با زدن دوگل در بازی هفته گذشته شباب الاهلی امارات با دیبا در جام حذفی امارات هم بازی کرد و توانست در دقیقه ۹ گلزنی کند.

با این حال مصدومیت مهاجم ایرانی شباب الاهلی باعث شد تا در دقیقه ۳۲ از زمین مسابقه خارج شده و به رختکن برود تا پیش بینی‌های مختلفی درباره میزان آسیب دیدگی او مطرح شود.

آزمون پس از معاینه‌های اولیه و بررسی کادر پزشکی باشگاه خود مشخص شد مشکلی بابت ناحیه رباط صلیبی ندارد و با پشت سر گذاشتن دوره درمان کمتر از یک ماه می‌تواند برای تیمش بازی کند.

با این حال احتمال غیبت او در دو بازی آینده تیم ملی ایران مقابل کره شمالی و قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ وجود دارد تا دوره درمان خود را کامل طی کند.

شایان ذکر است تیم ملی ایران مقابل کره شمالی و قرقیزستان روزهای ۲۴ و ۲۹ آبان ماه بازی خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.