خرافات عجیب فلیک: پنالتی را نمی‌بینم تا گل شود!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 09:31
هانسی فلیک رفتار عجیب مخصوص خودش را در زمان زدن ضربات پنالتی دارد که توجه بسیاری را جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"َ، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی و با حضور هوادارانش روبروی سویا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۱-۵ برابر این حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

گل اول این تیم توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۴ این بازی و از روی. پنالتی به ثمر رسید تا آنها خیلی زود برتری‌شان را به حریف دیکته کنند اما اتفاق جالبی که رخ داد مربوط به واکنشی بود که فلیک در کنار زمین و در زمانی که لوا پشت این ضربه پنالتی ایستاده بود از خودش نشان داد که از چشم هواداران و خبرنگاران دور نماند.

این مربی آلمانی سعی داشت به هیچ وجه به این صحنه و لحظه ضربه زدن این ستاره لهستانی تیمش به توپ نگاه نکند و خبرنگاران پس از پایان این دیدار از او درباره دلیل این رفتارش پرسیدند که با پاسخ جالبی روبرو شدند. فلیک در این باره گفت:« نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنم. یک بار این کار را انجام دادم و ما گل زدیم و حالا برای من تبدیل به عادت شده است.»

به نظر می‌رسد که فلیک هم روی نیمکت بارسلونا خرافات خاص خودش را دارد و این موضوع مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.