سعید دقیقی در آستانه انتخاب تیم جدید؛ مس رفسنجان یا خیبر خرم‌آباد؟

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 09:46
سعید دقیقی پس از جدایی توافقی از شمس‌آذر قزوین، با پیشنهاداتی از باشگاه‌های خیبر خرم‌آباد و مس رفسنجان مواجه شده و در آستانه انتخاب تیم جدیدی برای ادامه فصل قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی به نقل از تسنیم، پس از جدایی سعید دقیقی از باشگاه شمس‌آذر قزوین، این مربی جوان با پیشنهادات جدیدی مواجه شده است. بر اساس گزارش‌های اخیر، باشگاه خیبر خرم‌آباد مذاکراتی را با دقیقی آغاز کرده و به نظر می‌رسد این تیم به دنبال جذب او به عنوان سرمربی جدید است. اما این تنها پیشنهاد پیش روی دقیقی نیست.

باشگاه مس رفسنجان، که پیش از این در نیم‌فصل گذشته لیگ بیست و سوم نیز با سعید دقیقی همکاری داشت، بار دیگر تمایل خود را برای بازگشت او نشان داده است. دقیقی در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی مس رفسنجان مجبور به ترک این تیم و بازگشت به شمس‌آذر شد. حالا با بهبود شرایط، مدیران مس قصد دارند تا با مذاکرات مجدد، این مربی را بار دیگر به رفسنجان بازگردانند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.