برگزاری دو دیدار لیگ بسکتبال در حضور سرمربی تیم ملی

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:21
سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال با حضور در سالن زنده یاد محمود مشحون، دو دیدار از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال را از نزدیک پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه ۳۰ مهر) با برگزاری دیدارهای هفته سوم پیگیری خواهد شد. دو دیدار این هفته از مسابقات که به نوعی مهمترین دیدارهای هفته هم به حساب می آیند در تهران و در سالن زنده یاد محمود مشحون برگزار خواهد شد.

قرار است سوتیریس مانولوپولوس با حضور در این سالن، از نزدیک این دو دیدار و عملکرد بازیکنان تیم های برگزارکننده آنها را پیگیری کند.

طبیعت و نفت اولین دیداری است که در سالن زنده یاد محمود مشحون برگزار می شود. سپس دو تیم کاله و ذوب آهن در این سالن به مصاف هم می روند.

«سوتیریس مانولوپولوس» روز شنبه به ایران بازگشت تا شرایط بازیکنان در لیگ برتر را برای تشکیل فهرست جدید اردونشینان تیم ملی ارزیابی کند.

تیم ملی بسکتبال آذر باید در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا با تیم های قزاقستان و قطر دیدار کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.