تمام ابزارها بر اساس نیازهای داخلی تأمین می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:35
جانشین فرمانده کل انتظامی فراجا از تبدیل چالش‌های تحریم به فرصت‌های رشد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، بیان کرد: مجموعه انتظامی کشور دارای دو وجه پلیسی و انتظامی است که بر اساس قوانین جاری، مأموریت‌های متنوعی را بر عهده دارد. این مأموریت‌ها از مرزها تا شهرها، جاده‌ها و روستاها را شامل می‌شود و به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌گردد. این تنوع مأموریتی، نیازمند به‌روز نگه‌داشتن و هوشمندسازی سازمان انتظامی است.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم است و به همین دلیل افتخار جمهوری اسلامی این است که مردم‌محور است؛ این مردم‌محوری برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار رضایی گفت: آسایش و آرامش مردم هدف و مأموریت اصلی پلیس جمهوری اسلامی است و به همین جهت تمام راهبردها و راهکارها در راستای جلب رضایت مردم، که همان جلب رضایت خداوند است، قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین، همه تلاش‌های پلیس بر پیشگیری از وقوع جرم متمرکز است و نه بر تأخیر در واکنش به جرایم. بنابراین، ضرورت دارد که ابزارها و تجهیزات خود را در این راستا به‌روز کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: سال‌هایی که تحت تحریم‌های ظالمانه هستیم، فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد شده است. جمهوری اسلامی به کل کشورهای جهان پیام می‌دهد که می‌توان از تهدیدها، فرصت ساخت.

وی گفت: تمام ابزارها بر اساس نیازهای داخلی تأمین می‌شود. مسئله‌محور بودن، حوزه بعدی پلیس است که بر اساس مسائل به وجود آمده، در رصد پلیس قرار می‌گیرد و بر اساس مسائل، مسیر را مدیریت می‌کند.

سردار رضایی ییان کرد: خوشبختانه بر اساس سیستم‌های ارتباطی با مردم، شاهد رضایت‌مندی آنها هستیم. در مرزهای شرقی که با مشکلات ناشی از مواد مخدر مواجه هستیم، از توانمندی‌های دانش‌بنیان بهره‌مند شده‌ایم.

وی افزود: اگر مردم به رده‌های خدمات انتظامی مراجعه نمی‌کنند، ولی خدمات افزایش یافته و در قالب سامانه پلیس من ارائه می‌شود. بخشی از این سامانه‌ها، تولید داخل خود انتظامی است و ما آماده انتقال تجربه به سایر کشورها هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید