افتتاح نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۲۴ /۵۰ درصد محصولات این نمایشگاه تولید داخل است

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:52
رییس بنیاد تعاون فراجا گفت: سالی که اولین دوره نمایشگاه برگزار شد بیش از ۹۰ درصد محصولات خارجی و وارداتی بود اما امسال می‌توانیم ادعا کنیم ۵۰ درصد محصولات تولید داخل است و حدود ۱۵ درصد نیز با همکاری سایر کشورها در ایران تولید می شود.

به گزارش ایسنا، افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایپاس ۲۰۲۴ صبح امروز در مصلی امام خمینی(ره) با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی فراجا، سردار ناظر رییس بنیاد تعاون فراجا و سایر روسای پلیس تخصصی برگزار شد.

سردار محمد قاسم ناظر گفت: ما در شرایطی این رویداد را برگزار می کنیم که بخشی از خاورمیانه در جنگ می سوزد و جامعه جهانی واکنشی مناسب در این باره نشان نمی دهد اما همه باید بدانند که ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

رییس بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: این رویدادی که امروز آن را افتتاح می‌کنیم حاصل تلاش خدمات دهندگان و تولید کنندگان و شرکت ناجی پارس فراجا است. سالی که اولین دوره نمایشگاه بود بیش از ۹۰ درصد محصولات خارجی و وارداتی بود و پس از ۲۱ سال امسال می‌توانیم ادعا کنیم ۵۰ درصد محصولات تولید داخل است و حدود ۱۵ درصد نیز با همکاری سایر کشورها در ایران تولید می‌شود.

ناظر گفت: امیدواریم در سال‌های آینده به جایی برسیم که بتوانیم ادعا کنیم همه‌محصولات این نمایشگاه تولید داخل است. این افتخار بزرگی است که شرکت ناجی پارس توانسته چنین رویداد داخلی و بین المللی را اجرا کند و به ما این امکان را می‌دهد که در سراسر کشور این رویدادها را برگزار کنیم و همه بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

رییس بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: توسعه همه جانبه نمایشگاه و خدمات جانبی و برگزاری سایر نمایشگاه‌ها با همکاری دیگر کشورها از جمله اهداف آینده ماست. در حال حاضر ۲۲۱ کشور در قالب ۱۸۳ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند و در مجموع ۱۵۴ برند خارجی و ۳۸ برند داخلی امروز در این نمایشگاه حضور دارند.

ناظر گفت: حضور مبتکران و مخترعان برای اولین بار درنمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ اتفاق افتاد و این نمایشگاه با ایجاد بستری مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و تخصصی می‌کوشد خود را در تراز نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار دهد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.