سامانه ضدموشکی تاد در اراضی اشغالی مستقر شد

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:28
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که کشورش سامانه‌های ضدموشکی تاد را در اسرائیل مستقر کرده است. در راستای تقویت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی، آتشبار‌های پدافند هوایی به اراضی اشغالی ارسال می‌شود.  

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که سامانه ضدموشکی تاد در اراضی اشغالی مستقر شد. 

به گزارش شفقنا، به نقل از الجزیره، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که کشورش سامانه‌های ضدموشکی تاد را در اسرائیل مستقر کرده است.

پیشتر وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که در راستای تقویت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی، آتشبارهای پدافند هوایی به اراضی اشغالی ارسال می‌شود. 

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این آتشبارهای پدافند هوایی به همراه یک کادر متخصص به مناطق دارای ارتفاع بالا ارسال خواهد شد. 

پنتاگون اعلام کرد که هدف از استقرار این سامانه پدافندی، مقابله با موشک‌های بالستیک، تقویت پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در پی حمله ایران است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.