کویت انتقال تسلیحات به پایگاه نواتیم اسرائیل را تکذیب کرد

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:28
برخی منابع دیشب با انتشار تصاویری از پرواز یک هواپیمای ترابری آمریکایی از پایگاه «علی السلام» در کویت به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی مدعی شده بودند که کویت اجازه انتقال تسلیحات به نواتیم را داده است.  

ستاد کل نیروهای مسلح کویت در واپسین ساعات شامگاه یکشنبه اعلام کرد: «ریاست ستاد کل ارتش آنچه برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره پرواز از پایگاه‌های هوایی کویت برای انتقال تسلیحات دست به دست می‌کنند، تکذیب می‌کند.» 

به گزارش فارس، برخی منابع دیشب با انتشار تصاویری از پرواز یک هواپیمای ترابری آمریکایی از پایگاه «علی السلام» در کویت به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی مدعی شده بودند که کویت اجازه انتقال تسلیحات به نواتیم را داده است. 

ستاد کل ارتش کویت در ادامه بیانیه خود اعلام کرد پروازهای نظامی طبق جدول‌های ازپیش‌آماده‌شده انجام می‌شوند و مورد بررسی و هماهنگی قرار می‌گیرند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.