فرشاد و بازگشت به قطر به امید یک پاس طلایی/ شماره ده پرسپولیس نباید ذخیره باشد!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:35
هافبک تکنیکی پرسپولیس امیدوار است اولین پاس گل خود در رقابت‌های این فصل آسیایی را در جدال با السد ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده این‌بار با شماره 11 به پرسپولیس بازگشته و فرصت مناسبی از سوی گاریدو برای نمایش در ترکیب این تیم تا به اینجا از آن خود کرده است. با این حال با توجه به دیسیپلین و سلیقه خاص مربی اسپانیایی او به خوبی از این نکته آگاه است که از فرصت کنونی باید به بهترین شکل برای نمایش درخشان در ترکیب تیم سود ببرد.

احمدزاده که فصل گذشته را با سپاهان در رقابت‌های آسیایی دنبال کرده بود و حذف تلخی را مقابل الهلال عربستان چشید، اکنون در بالاترین سطح این رقابت‌ها پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده است. او طی دو بازی قبلی علی‌رغم تلاشی که برای درخشش و فرصت‌طلبی روی دروازه رقبا داشت، نتوانست در هدف فردی خود به نتیجه دلخواه دست یابد.

2097637

با این حال دستیابی به تنها یک امتیاز از دو بازی اخیر پرسپولیس باعث شده تا آنها امیدوار باشند با ارائه نمایشی موفق مقابل السد قطر و این بار با یک پیروزی خارج از خانه کار را در قطر به پایان برسانند. هدفی که البته بخشی از آن بستگی به عملکرد فرشاد احمدزاده و ارسال طلایی او برای به نتیجه رسیدن آن دارد. فرشاد قادر خواهد بود اولین پاس گل آسیایی خود در لیگ نخبگان برای سرخ‌ها ثبت کند؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.