اسرائیل باز هم به یونیفل حمله کرد

عصر ایران دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:56
یونیفل همچنین تاکید کرد که به رغم فشارهای اعمال شده بر یونیفل و کشورهای مشارکت‌کننده در آن اما نیروهایش همچنان در تمامی مواضع خود مستقر هستند.
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) اعلام کردند که ارتش اسرائیل اقدام به تخریب یک برج دیده‌بانی و دیوار یکی از پایگاه‌های این نیروها کرده است.
 
به گزارش ایسنا، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اسرائیل یک برج دیده‌بانی و دیوار در یکی از پایگاه‌های این نیروها در جنوب لبنان را عامدانه تخریب کرده است.
 
براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، یونیفل همچنین تاکید کرد که به رغم فشارهای اعمال شده بر یونیفل و کشورهای مشارکت‌کننده در آن اما نیروهایش همچنان در تمامی مواضع خود مستقر هستند.
 
در این بیانیه آمده است که یک بولدوزر متعلق به ارتش اسرائیل به‌طور عمدی یک برج دیده‌بانی و دیوار اطراف پایگاه این نیروها در «مروحین» واقع در جنوب لبنان را تخریب کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.