اولین خروجی فهرست پرسپولیس مشخص شد؛ ستاره دیروز، سکونشین امروز

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:02
به نظر می‌رسد در نیم فصل سعید صادقی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

 سعید صادقی در اقدامی غیرحرفه‌ای وقتی دید جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه ندارد، به نشانه اعتراض اقدام به تعویض لباس کرد و راهی رختکن شد تا خشم گاریدو برانگیخته شود. سرمربی اسپانیایی بار‌ها به شاگردانش هشدار داد که فقط او در خصوص اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت نشین باشد، تصمیم می‌گیرد و هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد.

با این حال صادقی برای دومین بار دست به یک کار غیرحرفه‌ای زد و اعتراضش را نشان داد تا از چشم گاریدو بیفتد. گاریدو در اولین اقدام نام صادقی را از لیست مسافران قطر خط زد و این بازیکن با وجود آماده بودن در تهران ماند. صادقی بعد از اینکه در بازی اول فیکس بود و تک گل تیمش را به ثمر رساند، در بازی دوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و موفق شد پاس گل بدهد.

با این حال بازگشت اورونوف و همچنین آمادگی احمدزاده و امیری باعث شد تا این بازیکن فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کند. صادقی کار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس دارد و با توجه به شرایط فعلی احتمال جدایی او در نیم فصل بسیار زیاد است. پرسپولیس در نیم فصل به دنبال جذب وینگر خواهد بود و همین موضوع صادقی را بیشتر از قبل به در خروج باشگاه نزدیک خواهد کرد. 


منبع: خبرورزشی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.