اینیستا خیلی زود به فوتبال برگشت (عکس)

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:04
آندرس اینیستا خیلی زود بار دیگر به دنیای فوتبال برگشت اما این بار آماده حضور در عرصه مربیگری است.

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا پس از چندین سال حضور در دنیای فوتبال و در سن ۴۰ سالگی چند روز قبل به صورت رسمی اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته شده است. قرارداد او با باشگاه الامارات در تابستان قبل به پایان رسید و به باشگاه دیگری ملحق نشده بود.

این ستاره اسپانیایی روزهای بسیار درخشانی را در خط میانی بارسلونا و تیم ملی کشورش سپری کرد و یکی از دلایل اصلی موفقیت این دو تیم در رقابت‌های مختلف و کسب جام‌های قهرمانی بود و در چند سال پایانی فوتبال هم در قاره آسیا و در کشور ژاپن در ترکیب ویسل کوبه و همچنین الامارات به میدان رفت.

2097650

اما به نظر می‌رسد که دوری او از دنیای فوتبال خیلی طولانی نخواهد شد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که اینیستا در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری حضور پیدا می‌کند و آماده است تا خیلی زود در عرصه جدیدی بار دیگر به فوتبال برگردد و تجربه و مهارت‌هایش را در این زمینه هم امتحان کند.

او خیلی زود پس از اعلام رسمی بازنشستگی حضور در کلاس‌های مربیگری یوفا را آغاز کرده است تا بتواند هرچه زودتر مدارک لازم جهت حضور در کادر فنی تیم‌های مختلف را به دست آورد و امیدوار است که مانند دوران حضورش در مستطیل سبز، در کنار زمین هم به یک ستاره تبدیل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.