نقل مکان لیگ به اصفهان/ سکوت به خاطر درگذشت پیشکسوت هندبال

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:06
روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان در حالی امروز پیگیری می شود که سه مسابقه حساس به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر هندبال مردان در حالی عصر امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه پیگیری می شود که بنابر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، دیدارهای امروز لیگ برتر با یک دقیقه سکوت به احترام زنده‌یاد «مراد کرمی» و به منظور تسلیت به خانواده بزرگ هندبال آغاز می‌شود.

«مراد کرمی» پیشکسوت، داور و رییس اسبق کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال بامداد امروز، دوشنبه ۳۰ مهرماه، در سن ۶۳ سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت تا جامعه هندبال سوگوار یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های هندبال کشور شود. زنده‌یاد کرمی داور بازنشسته بین‌المللی هندبال کشور و اولین داور هندبال ساحلی، از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۲ مسئولیت ریاست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون هندبال را برعهده داشت و همچنین عضویت شورای آموزش و پژوهش فدراسیون هندبال، مدرس و ناظر داوری و عضویت کمیته توسعه هندبال آسیا از سال ۱۴۰۰ بخشی از خدمات شایسته این مرد بزرگ هندبال بوده است.

هفته سوم از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان طی دو روز پیگیری می شود. یکشنبه شب در نخستین دیدار این هفته تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ از سد تیم سپاهان نوین اصفهان گذشت و با پیروزی به خانه بازگشت.

در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر امروز چهار دیدار دیگر برگزار می شود. در این هفته از ۵ مسابقه، سه دیدار حساس به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود. در این هفته نیروی زمینی شهید کازرون مهمان گیتی پسند اصفهان و فولاد هم از زغال سنگ طبس میزبانی خواهد کرد.

برنامه کامل روز دوم دیدارهای هفته سوم لیگ سی و هفتم به این شرح است:

ساعت ۱۳:۳۰- گیتی پسند اصفهان - نیروی زمینی کازرون

ساعت ۱۶:۰۰- سنگ آهن بافق - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰- شهید چمران لارستان - صنعت مس کرمان

ساعت ۱۸:۳۰- فولاد مبارکه سپاهان - زغال سنگ طبس

در جدول رده‌بندی سپاهان، شهید چمران لارستان و صنعت مس کرمان با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند. سنگ آهن بافق، سپاهان نوین و نفت و گاز گچساران با ۲، گیتی پسند و زغال سنگ با یک و نیروی زمینی کازرون و آلومینیوم اراک بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.