حاشیه سازی علیه سردار قاآنی به روایت مقام بلندپایه نیروی قدس سپاه

فرارو دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:11

سردار مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای دشمن در خصوص سردار قاآنی، جنگ روانی دانست.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ ایرج مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از پیکر مطهر سرلشکر شهید «عباس نیلفروشان» اظهار داشت: ما تا پای جان در مسیر شهدا ایستاده‌ایم و راه و مکتب آنها ادامه خواهد داشت.

 وی این حضور گسترده را حاوی پیام مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی دانست و افزود: ما با این شهادت‌ها کوتاه نمی‌آییم و انتقام خون آن شهدای عزیز و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را از دشمن صهیونیستی می‌گیریم.

سردار مسجدی همچنین درباره حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای دشمن در خصوص سردار قاآنی عنوان کرد: تلاش‌های اخیر دشمن، یک جنگ روانی بود تا مردم را نگران کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس درباره میزان آمادگی نیروهای مسلح برای مواجهه با تهدیدات هم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه در آمادگی کامل هستند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.