گاوی شایسته بازگشت باشکوه به بارسلونا در شبی خاص بود

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:12
گاوی بعد از ۱۱ ماه پیراهن بارسلونا را به تن کرد و وارد میدان شد و پدری او را لایق تشویق هواداران می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا در بازی مقابل سویا نمایش خیره‌کننده‌ای را به اجرا گذاشت و با نتیجه قاطع ۵-۱ پیروز شد تا برای چهارمین بار در این فصل پنج گل یا بیشتر به ثمر رسانده باشد. این پیروزی باعث شد بلوگرانا با سه امتیاز برتری در صدر جدول قرار گیرد.

پدری گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند و روبرت لواندوفسکی و پابلو توره هرکدام دو گل زدند. هواداران در دقیقه ۸۳ با ورود گاوی به جای پدری به شدت خوشحال شدند و پدری بازوبند کاپیتانی را به دوستش داد. این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید زانو نزدیک به یک سال غایب بود و بازگشت او باعث تقویت تیم برای ادامه فصل می‌شود و هواداران نیز از اینکه این ستاره را دوباره در ترکیب تیم دارند سر از پا نمی‌شناسند.

پدری در این خصوص گفت: «امشب شب بسیار مهمی برای بازی‌های آینده بود. باید با حس خوب و کسب سه امتیاز از زمین خارج می‌شدیم.» او افزود: «گاوی لایق این لحظه و این تشویق‌هاست. او فردی سخت‌کوش و فوق‌العاده است. به وضوح می‌توان دید که هواداران او را بسیار دوست دارند.»

ورود گاوی به بازی به بهبود شرایط فیزیکی او کمک خواهد کرد و ممکن است او در میانه هفته در برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان برود.

بیشتر بخوانید: بازگشت ستاره پرطرفدار به میادین با بازوبند کاپیتانی/ ماه‌ها در انتظار این لحظه بودم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.