میلاد محمدی و تکرار ورژن تیم ملی در پرسپولیس!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:29
باتوجه به تجربه بازی میلاد محمدی در پست دفاع راست شاید او در پرسپولیس هم این شرایط را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، در فیفادی اخیر بعد از اخراج صالح حردانی در بازی با ازبکستان، میلاد محمدی با نظر امیر قلعه‌نویی به پست غیر تخصصی دفاع راست منتقل شد و در بازی با قطر نیز در این پست باقی ماند.

این مدافعِ چپ پا در پست مخالف خود عملکرد بسیار خوبی در فاز دفاعی داشت اما در حملات با توجه به لزوم بهره‌گیری از پای غیر تخصصی نمی‌توانست همه توانایی خود را نشان دهد.

آخرین شوک به پرسپولیس پیش از دیدار با السد مصدومیت ایوب العملود بوده و در صورتی که او شرایط بازی به دست نیاورد گاریدو باید در پست دفاع راست خود تغییر به وجود بیاورد.

اگرچه گاریدو در دربی و دیدار با چادرملو از فرشاد فرجی در پست دفاع راست استفاده کرد اما ممکن است باتوجه به تجربه میلاد محمدی در بازی قطر برای مهار اکرم عفیف، او را به پست دفاع راست بفرستد تا وحید امیری به پست مدافع چپ منتقل شود‌.

در نهایت باید دید طی ساعات آینده کادرفنی پرسپولیس چگونه از شوک مصدومیت ایوب العملود عبور خواهند کرد و کدام بازیکن در پست دفاع راست قرار می‌گیرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.