نتایج ضعیف مربی ناکام شمس‌آذر و پیشنهاداتی که «دقیق» نیست!

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:40
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با وجود نتایج نامطلوب فصل جاری با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری روبرو شده که مشخص نیست این تیم ها سرمربی خود را با کدام معیار انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ایران در حالی به ایستگاه نهم خود رسیده است که تغییرات زودهنگام تیم‌ها بر روی نیمکت‌هایشان یکی از اتفاقات عجیب این دوره از مسابقات است.

باشگاه‌هایی که به دلیل عدم داشتن ورزشگاه استاندارد برای میزبانی از رقیبان خود ناچار به برگزاری بازی در استان‌های دیگر شدند بدون توجه به این موضوع هزینه‌های گزافی را صرف جابجایی مربی کردند.

باشگاه شمس آذر قزوین به عنوان یک باشگاه خصوصی قبل از شروع فصل، تصمیم به انتخاب مازیار زارع گرفت تا هدایت این تیم را عهده دار شود اما در فاصله کمتر از یک هفته مانده به شروع رقابت‌ها یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌ها با جابجایی او و سعید دقیقی از ملوان رخ داد. بنابراین دقیقی بار دیگر هدایت شمس آذر را همچون فصل گذشته بر عهده گرفت اما از هشت بازی تنها هفت امتیاز گرفت تا نشان دهد دیگر خبری از شگفتی سازی او و تیمش نیست.

دقیقی پس از این دیدار تصمیم به کناره‌گیری از شمس آذر گرفت و کمتر از چند ساعت با عجیب‌ترین پیشنهادها روبرو شود.

خیبر خرم آباد که پس از کنار گذاشتن رضا مهاجری سراغ مربی خارجی رفت و «مارک اولریو» را انتخاب کرد تصمیم به پیشنهاد و مذاکره با دقیقی گرفت. این در حالی است که خیبر خرم آباد هم توسط بخش خصوصی اداره می‌شود اما هزینه‌های سرسام‌آور آنها برای بستن تیمی که تازه به لیگ برتر آماده است با جذب مربی خارجی افزایش پیدا کرد. با این حال مشخص نیست خیبری‌ها بر اساس کدام متر و معیار قصد دارند بار دیگر کادر فنی خود را تغییر دهند.

از سوی دیگر دقیقی پیشنهاد مس رفسنجان را نیز دریافت کرده است که احتمال حضورش در آنجا نیز وجود دارد که تصمیم گیری او برای انتخاب تیم آینده اش تا پایان هفته جاری قطعی خواهد بود تا بازگشتی زودهنگام به چرخه مربیان لیگ برتری داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.