روسیه: به دوستانمان نسبت به حمایت از طرح زلنسکی هشدار می‌دهیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:44
دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو به دوستان و شرکای خود نسبت به حمایت از طرح موسوم به «نقشه پیروزی» رئیس‌جمهور اوکراین هشدار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکسی پولیشچوک» مدیر بخش دوم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه به «دوستان و شرکای روسیه» هشدار داد که حمایت از طرح موسوم به «نفشه پیروزی» یا «فرمول صلح» ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، اقداماتی هشداردهنده است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: هیچ طرح و هیچ پیروزی در «نقشه پیروزی» زلنسکی وجود ندارد؛ همچنان که هیچ صلح و فرمولی در «فرمول صلح» اش وجود ندارد.»

این دیپلمات روس در ادامه افزود: ما به دوستان و شرکای خود درباره حمایت از چنین اقدامات و فرمول‌های هشداردهنده هشدار می‌دهیم؛ غرب و زلنسکی تلاش دارد ما را به استفاده از فشار و فریب سوق می‌دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.