جشنواره «فانوس» برای گسترش تعامل هنرمندان

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 12:52

مصطفی محدثی خراسانی دبیر هشتمین جشنواره ملی هنری فانوس در گفتگو با  خبرگزاری صدا و سیما ، با اشاره به جزئیات این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی هنری فانوس که هشتمین دوره آن امسال در حال برگزاری است؛ اولین دوره آن سال ۹۶ آغاز شد. خوشبختانه هر ساله این رویداد بدون وقفه در حال برگزاری است. 
محدثی خراسانی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد ارتباط شفاف‌تر و با انگیزه‌تر با هنرمندان سطح کشور برای کار درباره موضوع دفاع مقدس راه اندازی شده است و  تلاش می‌کند فعالیت‌های هنری و مفهومی حوزه دفاع مقدس را گسترش دهد.
وی با تاکید بر اینکه اختتامیه جشنواره ۲ آبان در شهرکرد برگزار خواهد شد، افزود: بخش اول جشنواره استانی است؛ هنرمندانی که با ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها همکاری دارند؛ آثار را در قالب‌های نمایشی، موسیقی، فیلم، تجسمی و تولیدات رادیویی انجام می‌دهندو بعد منتخب همین آثار‌ها در سطح ملی به رقابت خواهند پرداخت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.