درخواست اورژانسی موسیمانه از شهریاری

تابناک دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:01

 درخواست اورژانسی موسیمانه از شهریاری

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، پیتسو موسیمانه بار دیگر به خاورمیانه برگشت و هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد و هدایت این تیم را در ادامه فصل در رقابت‌های لیگ برتر ایران و همچنین لیگ نخبگان آسیا بر عهده خواهد داشت.

این مربی ۶۰ ساله پیش از این تجربه هدایت چند تیم در خاورمیانه را داشت و در فصل ۲۴-۲۰۲۳ روی نیمکت تیم عربستانی ابها می‌نشست اما در پایان فصل این باشگاه را ترک کرد و از آن زمان تا به حال هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته بود. او در حالی به ابها پیوست که آنها در جنگ برای بقا بودند و حالا در حالی راهی استقلال شده است که این تیم نتوانسته آغاز خوبی در این فصل داشته باشد.

استقلال این فصل در هفت بازی ابتدایی آمار دو برد، دو تساوی و سه شکست را به ثبت رسانده و امیدوار است که این مربی سابق الاهلی بتواند آنها را به ثبات خوب و درستی برساند و به این تیم کمک کند که بار دیگر به جمع مدعیان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات اضافه شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.