دو دیدار حساس پایتخت در روز بازگشت ذوب آهن / لیگ برتر بسکتبال ناگهان 12 تیمی شد!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:13
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان امروز با انجام ۶ بازی برگزار می‌شود.

به‌ گزارش‌ "ورزش سه"، هفته سوم بیست و ششمین دوره لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز با انجام ۶ دیدار دنبال خواهد‌ شد که در دو هفته گذشته 11 تیم در مسابقات حضور داشتند و با برگزاری 5 بازی و استراحت یک تیم رقابت ها به پایان می رسید، اما با بازگشت ذوب آهن به لیگ حالا شرایط متفاوت شده است. 

طبیعت اسلامشهر مدافع عنوان قهرمانی امروز میزبان پالایش نفت آبادان در سالن زنده‌یاد محمود مشحون خواهد بود و پترو‌نوین ماهشهر بعد از شکست هفته گذشته مهمان تیم گلنور اصفهان است. 

در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته تیم‌های فولاد هرمزگان و شهرداری گرگان به رقابت خواهند پرداخت که بدون شک فولادی ها کار سختی برابر تیم پرستاره گرگان دارند. 

در دیگر دیدار این هفته که در سالن زنده‌یاد محمود مشحون برگزار می شود، تیم کاله مازندران از ساعت 17 مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت. ذوب آهن که رفت و برگشت عجیبی به لیگ برتر داشت، حالا با انتخاب فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی برای اولین بار گام به مسابقات در فصل جدید می گذارد. 

در آخرین دیدار هفته سوم آینده سازان تهران به مصاف مهگل البرز در سالن حکیمیه تهران می‌رود.

برنامه بازی های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:
ساعت 15: طبیعت اسلامشهر – پالایش نفت آبادان
ساعت 15: فولاد هرمزگان – شهرداری گرگان
ساعت 15: آسمان ولایت مشهد – پتروپارت شاهرود
ساعت 16: گلنور اصفهان – پترونوین ماهشهر
ساعت 17: کاله مازندران – ذوب آهن اصفهان
ساعت 18: آینده سازان تهران – مهگل البرز

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.