فراخوان آثار نمایشگاه «افسانه هیرکانی»

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:23

فراخوان آثار نمایشگاه «افسانه هیرکانی»
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه گروهی در بخش‌های هنر‌های تجسمی (گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی و حجم)، فشن (طراحی لباس، اکسسوری و پارچه سازی)، سینما (فیلم کوتاه، ویدئو آرت)، نمایش (اجرای کوتاه، پرفورمنس آرت)، انیمیشن کوتاه، ادبیات داستانی و نمایشی (داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه)، موسیقی (آهنگ‌سازی) و هنر محیطی برگزار خواهد شد.

هر هنرمند در هر بخش می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند و مهلت ارسال آثار برای بازبینی اولیه تا ۳۰ آبان است.نمایشگاه گروهی «جنگل‌های هیرکانی» در استان‌های میزبان گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران برگزار خواهد شد.
قابل‌ذکر است آثاری که از مواد پایدار و الهام گرفته از طبیعت هیرکانی بهره برده باشند، در اولویت هستند. همچنین هیئت انتخاب نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های درخطر» با حضور چهره‌های برجسته هنری معرفی شد.

هیئتی متشکل از چهره‌های برجسته هنری از رشته‌های مختلف به بررسی آثار رسیده به نمایشگاه «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های درخطر» با موضوعات «افسانه و اساطیر» و «آگاهی از خطر انقراض» می‌پردازند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.