هادی چوپان سرسره گران بچه های فامیل شد

تابناک دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:26

هادی چوپان مرد نقره‌ای مستر المپیا که پس از بازگشت به ایران مورد استقبال خانواده و هم‌وطنان قرار گرفت، تصاویرجالبی را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت که بسیار پربازدید بود. در این تصاویر کودکان خانواده چوپان برای سر خوردن از روی بدن و عضلات او صف کشیده‌اند و این گران ترین سرسره جهان است!

هادی چوپان سرسره گران بچه های فامیل شد

 

هادی چوپان سرسره گران بچه های فامیل شد

همسر و فرزندان هادی چوپان

همسر هادی چوپان در زمینه ورزشی فعالیت حرفه ای ندارد و اهل سپیدان استان فارس است و با هم نسبت خانوادگی دارند. هادی چوپان عشق و احترام بسیاری برای همسرش قائل است و همیشه به نقش پررنگ همسرش در زندگی اشاره می کند.

هادی چوپان و همسرش 3 فرزند، یک دختر و دو پسر دارند که نام پسر بزرگ او حافظ و نام دخترش نادیا و نام فرزند آخر هادی چوپان سورناست.

لازم به ذکر است که هادی چوپان، نایب قهرمان مسترالمپیا 2023، در مراسم استقبال خود در شیراز اعلام کرد که قصد ندارد در آرنولدکلاسیک آمریکا شرکت کند و قید جایزه 32 میلیارد تومانی را زد! در این مراسم چوپان بر تمرکز خود بر آماده‌سازی برای مسترالمپیا 2025 تأکید کرده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.