یک شایعه عجیب؛ رسول خطیبی سرمربی شمس آذر می‌شود؟

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:35
یک شایعه جدید شنیده می‌شود که ممکن است مدیرعامل پیکان، هدایت تیم شمس آذر را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، فوتبال ایران همیشه آبستن اتفاقات عجیبی بوده و پاهی اوقات یک شایعه غیرقابل باور، در انتها تبدیل به واقعیت می‌شود! جدیدترین خبری که از قزوین شنیده می‌شود، این است که پس از استعفای سعید دقیقی، نام یک گزینه عجیب در حوالی باشگاه شمس آذر شنیده می‌شود و آن، رسول خطیبی است!

سرمربی فصل گذشته پیکان که امسال به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شده، به شکل عجیبی در پست‌های سرمربی و مدیرعامل در تیم‌های مختلف مشغول جا به جایی است و حتی در برهه‌ای خبر از علاقه او برای تصدی مدیریت استقلال هم شنیده می‌شد. حالا باید منتظر ماند و دید خبر حضور خطیبی روی نیمکت شمس آذر تنها یک گمانه زنی از سوی اطرافیان وی است یا اینکه واقعا چنین انتقالی رخ می‌دهد؛ یعنی مدیرعامل یک باشگاه لیگ یکی به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری معرفی می شود. حقیقتا فوتبال ایران، جای جالبی است!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.