بیرانوند حاضر به عذرخواهی از پرسپولیس نیست!

افکار نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:43
او حاضر است یک جلسه محروم شود ولی از پرسپولیس عذرخواهی نکند.

بعد از اعلام رای پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند، گلر سابق پرسپولیس دست به یک افشاگری بی سابقه زد و البته خودش را بیشتر از همه در معرض انتقادات و اتهامات قرار داد.

گلر شماره یک تیم ملی که روزهای سخت و پرحاشیه ای را سپری می‌کند، در واکنش به سوال یک خبرنگار درباره رای صادر شده چند جمله حیرت انگیز بر زبان آورد. او گفت: «من فقط می‌خواهم بگویم ۲۰ میلیارد را که نمی‌دهم، ۵ میلیاردی را هم که هیات مدیره‌شان از من بابت شیرینی الحاقیه‌ای که به من دادند، گرفتند، پس‌ می‌گیرم.» بیرانوند در ادامه مدیران پرسپولیس را تهدید هم کرد: «زیاد ادامه بدهند ویدیوی‌شان هم بیرون می‌آید!» در واقع بیرانوند با همین یک جمله اتهام سنگینی را به مدیران باشگاه پرسپولیس وارد کرد و البته اعتراف کرد که رشوه داده است.

حالا کمیته انضباطی به خاطر همین مصاحبه رای صادر کرده است. او باید دو میلیارد تومان جریمه به دلیل این مصاحبه پرداخت کند. ضمنا در صورتی که بیرانوند به ‌خاطر اظهاراتش طی یک هفته آینده از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی نکند، یک جلسه محرومیت را هم باید پشت سر بگذارد.

اما آیا بیرانوند که در وضعیت سختی قرار گرفته، حاضر به عذرخواهی از تیمی خواهد بود که طی چند ماه اخیر دعواهای مختلفی با مدیرانش داشته و البته به بدترین شکل ممکن از آن تیم جدا شده است؟!

پیگیری‌های ما در این خصوص از نزدیکان بیرانوند و آن‌هایی که با او در ارتباط هستند، نشان می‌دهد که علیرضا حاضر به عذرخواهی نیست و تا این لحظه برنامه ای برای این کار ندارد. او حاضر است یک جلسه محروم شود ولی از پرسپولیس عذرخواهی نکند. هرچه که هست داستان بیرانوند و پرسپولیس هر روز داستان‌های جدیدی به خود می‌بیند و مشخص نیست چه زمانی قرار است حواشی بین او تیم سابقش به پایان برسد. 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.