احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان در آبان صادر می‌شود

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:51

احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان آبان صادر می‌شود

میدری که برای تشریح جزییات تصویب نامه اخیر دولت به کمیسیون اجتماعی مجلس آمده بود درمصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: پس از رفع ابهاماتی که در آیین نامه اجرایی دولت وجود داشت سازمان امور اداری و استخدامی احکام متناسب سازی صندوق کشوری را صادر کرده و در اختیار وزارت تعاون و کار قرار داده است. 

وی درباره دو صندوق تأمین اجتماعی و فولاد هم افزود: احکام بازنشستگان این دو صندوق مطابق قانون از آبان صادر و دغدغه‌های بازنشستگان بزودی حل و فصل خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس هم گفت: ۷ میلیون ۷۰۰ هزار بازنشسته درکشور مشمول متناسب سازی هستندکه با مساعدت‌های دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه منابع آن برای سال اول اجرای قانون متناسب سازی تامین شده است. بابایی کارنامی افزود: پس از هماهنگی با نیرو‌های مسلح مسائل متناسب سازی صندوق لشکری هم بزودی حل و اجرایی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.