لاماری هیبرید ۲۰۲۵ را در سامانه یکپارچه ثبت نام کنید +جزئیات

گسترش نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:52
​لاماری ایما که در بازارهای جهانی با نام فورتینگ T5 Evo شناخته می‌شود، توسط شرکت معتبر آرین پارس موتور وارد بازار ایران شده و با استقبال چشمگیری مواجه شده است. تجربه موفق این شرکت در واردات و خدمات پس از فروش برندهای میتسوبیشی و DS، اعتبار زیادی برای آن به ارمغان آورده که در محبوبیت لاماری ایما نیز تأثیر بسزایی داشته است.

در اواخر سال ۱۴۰۲، نسخه جدید و پاک‌تری از این خودرو با نام لاماری ایما هیبرید معرفی شد. این خودرو در ایران در سه نسخه ایما (نسخه پایه)، ایما X (مدل آپشنال)، و ایما HEV (نسخه هیبرید موازی) عرضه شد. با این حال، شرکت آرین پارس موتور هنگام معرفی مدل هیبرید اعلام کرد که تولید نسخه آپشنال ایما X متوقف خواهد شد، و تمرکز بیشتر بر روی نسخه‌های دیگر خواهد بود.

شرکت آرین موتور پارس در نظر دارد خودرو لاماری ایما هیبریدی را با مدل ۲۰۲۵ در سامانه خودروهای وارداتی برای افراد واجد شرایط عرضه نماید.

بر اساس این گزارش، به شرکت آرین موتور پارس در نظر دارد خودرو لاماری ایما هیبریدی را با مدل ۲۰۲۵ در سامانه خودروهای وارداتی برای افراد واجد شرایط عرضه نماید.

شرایط فروش:

لاماری

کدخبر: 338630

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.