شوخی جالب بازیکنان پرسپولیس با کریم باقری

برترین‌ها دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:54
کریم باقری همچنان فرم خوب بدنی خود را حفظ کرده است.

 خبرورزشی: بهترین خبر چند روز اخیر برای پرسپولیس و هوادارانش بازگشت کریم باقری مرد محبوب قرمزها به این تیم بود. باقری بعد از مدت‌ها دوری درحالی دوباره به پرسپولیس برگشت که خیلی‌ها فکر نمی‌کردند مشکلات باقری برای بازگشت رفع شود. نکته جالب در خصوص باقری این است که او بر خلاف بسیاری از همبازیان سابقش که با اضافه وزن روبرو شدند، تناسب اندام خود را حفظ کرده و تمرین می‌کند.

شوخی جالب بازیکنان پرسپولیس با کریم باقری

باقری طی چند روز گذشته که به همراه کاروان پرسپولیس در دوحه حضور دارند، همراه با تیم تمرین کرد و همین موضوع باعث تعجب خیلی از بازیکنان پرسپولیس شد. باقری پا به پای بازیکنان تمرین کرد و حتی بازیکنان پرسپولیس به شوخی به آقا کریم می‌گفتند هنوز هم می‌تواند با این آمادگی در لیگ برتر بازی کند. باقری در دوران بازی هم به لحاظ بدنی فوق العاده سطح بالایی داشت و همین حالا هم فرم خوبش را حفظ کرده و دچار اضافه وزن نشده است.

شوخی جالب بازیکنان پرسپولیس با کریم باقری

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.