گوشت تنظیم بازاری نایاب شد/مافیا قیمت گوشت را ۱۰۰ هزار تومان بالا برد!

افکار نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:03
برخی رسانه‌ها با اشاره به اینکه طی چند هفته اخیر، جریان تامین گوشت قرمز یارانه‌ای در کشور تقریبا قطع شده، از شنیده‌هایی مبنی بر عزم مافیا برای بالا بردن قیمت گوشت خبر داده و خواستار ورود وزیر جهادکشاورزی به ماجرا شده‌اند.

پیش از این هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی تنظیم بازاری ۳۱۶ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله تنظیم بازاری ۲۹۹ هزار تومان باکیفیت مناسب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس بود اما اکنون بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که طی چند هفته اخیر، جریان تامین گوشت قرمز یارانه‌ای ( گوشت گوسفندی تنظیم بازار) در کشور تقریبا قطع شده و اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای خالی از گوشت قرمز گوسفندی هستند.

برخی رسانه‌ها از شنیده‌هایی خبر داده‌اند مبنی بر اینکه مافیای دام تصمیم به افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری گرفته‌اند و همین موضوع نیز عامل اصلی این اتفاق است. بر همین اساس طی چند روز آتی جریان عرضه گوشت تنظیم بازاری با قیمت‌های گران‌تر وارد بازار خواهد شد.

 

لازم است تا غلامرضا نوری‌قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی اصلی عرضه گوشت تنظیم بازار در دولت مسعود پزشکیان، به موضوع ورود کرده و نسبت به شفاف‌سازی ابهامات و دلیل این اتفاق پاسخگو باشد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.