فعلا فقط حمایت، هواداران صبوری کنند

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:03
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد هرگونه شایعه درباره احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد روز گذشته شکست سختی را در خانه مقابل گیتی پسند متحمل شد که این موضوع حواشی زیادی را ایجاد کرد.امیر شرافت در گفتگو با ورزش سه در واکنش به اتفاقات رخ داده گفت: هنوز فقط چهار هفته از لیگ برتر گذشته و کادر فنی شهداب و مشخصا آقای محمدی راد تحت حمایت ما قرار دارند. امیدواریم با تمهیدات کادر فنی در هفته های دوباره تیم در مسیر همیشگی یعنی پیروزی قرار بگیرد و شهداب جایگاه واقعی خود را با این کادر با دست بیاورد.

شرافت درباره اوضاع تیم در لیگ برتر والیبال ایران گفت: تنها چهار هفته از لیگ برتر گذشته و ما فقط سه بازی انجام داده ایم که برد ما نیز برابر سورپرایز امسال لیگ مهرگان نور بوده است. ما مشکلی با برد و باخت نداریم زیرا جزو جدا ناشدنی ورزش است. مشکل تیم ما در حال حاضر عدم تلاش تا آخرین لحظه است کاری که در سالهای قبل به خوبی انجام می‌دادیم. مطمئنا هم کادر فنی و  هم بازیکنان از شخصیت بالایی برخوردار هستند و اگر بازیکنان بتوانند تنها هشتاد درصد توانایی خود را به معرض نمایش بگذارند در برابر مدعیان لیگ دست بالا را خواهیم داشت.

مدیر عامل شهداب یزد ادامه داد: لیگ امسال رقابتی است و همه تیم ها حداقل یک شکست را متحمل شده‌اند. مطمئنا تیم ما با یک برد شرایطش بهتر خواهد شد و در این راه برای کمک به کادر فنی از چیزی دریغ نخواهیم کرد. ما در یکی از فصل هایی که در لیگ برتر والیبال ایران حضور داشتیم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم، اما در نیم فصل دوم همه بازی ها را بردیم و در نهایت به قهرمانی رسیدیم. هواداران که ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم کمی صبوری کنند مطمئنا شرایط بهتر خواهد شد. در غیر این صورت در صورت ادامه همین شرایط تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت، اما در حال حاضر از کادر فنی حمایت می‌کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.