سرقت تابلوهای ترافیکی در تهران/بررسی ماهانه تمام علائم ترافیکی

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:03
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سرقت تابلوهای ترافیکی در پایتخت گفت: هر ماه همه علائم ترافیکی سطح شهر بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت نوسازی تابلوهای ترافیک سطح شهر گفت: در جهت نوسازی تابلوهای ترافیک اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تابلوی قدیمی در سطح شهر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پدیده سرقت تابلوهای ترافیکی مواجه هستیم. حتی ممکن است گروه‌هایی سازمان یافته به این اقدام دست بزنند. در این مواقع از نهادهای انتظامی کمک می‌گیریم و از طریق مناطق هم نظارت دقیق انجام می‌دهیم تا سارقان کمتر موفق شوند. بنابراین بجز نوسازی تابلوها باید به جبران این کمبود ناشی از دزدی هم بپردازیم.

علیمردانی تاکید کرد: اعتبارات و تجهیزات لازم را داریم و اجازه نمی‌دهیم خللی در این زمینه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: تقریباً هر یک ماه یک بار تمام علائم ترافیکی سطح شهر را چک می‌کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.