توره در حد لواندوفسکی/ رکورد شگفت‌انگیز: سر نخواستن او در بارسا دعوا بود!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:09
بارسلونا بازیکنی دارد که متوسط گلزنی او از لواندوفسکی هم بهتر است و همه را شگفت زده کرده است. پابلو توره در فهرست خروجی تابستان قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پابلو توره با دبل خود مقابل سویا، حالا هر 67 دقیقه در لالیگا یک گل به ثمر رسانده است، فقط یکی دقیقه بیشتر از لواندوفسکی!

بسیاری از بازیکنان نیمکت نشین می دانند که باید چگونه از دقایقی که مربی به آنها می‌دهد نهایت استفاده را ببرند. در مورد پابلو توره نمی‌توان دقیق‌تر از این گفت. هافبک جوان بازیساز از هر لحظه ای که سرمربی آلمانی به او می دهد استفاده کرده است.

2097715

او این را در بازی مقابل سویا با زدن دو گل در 14 دقیقه حضورش در زمین به خوبی نشان داد که قدر فرصت هایی که به او داده می شود را می داند. او در شرایطی وارد زمین شد که بارسا با سه گل پیش بود و سهم گل های بعدی برای او بود.

2097716

توره تاکنون سه گل به ثمر رسانده است، یک گل به ویارئال و دو گل به سویا.  او 202 دقیقه (7 دقیقه برابر وایادولید، 59 دقیقه در برابر ویارئال، 63 دقیقه دیگر برابر ختافه و 59 دقیقهر برابر اوساسونا) در زمین بوده و هر 67 دقیقه یک گل زده است؛ میانگینی در حد گلزنان بزرگ لالیگا.

2097717

مقایسه با لواندوفسکی هم جالب توجه است. ستاره لهستانی 12 گل در لالیگا زده و متوسط گلزنی او یکی در هر 66 دقیقه است. فلیک به توره در میانه زمین و نیز وینگر راست میدان داده و پاسح اعتمادش را نیز گرفته است.

 اگرچه ادعا می شود که جایگاه او در خطر است و شاید زمستان قرض داده شود، اما توره اطمینان دارد که در بارسا ماندنی خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.