رسمی: سعید دقیقی سرمربی خیبر خرم آباد شد

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:14
با اعلام رسمی باشگاه خیبر خرم آباد، سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم آباد در اولین فصل حضور در لیگ برتر با چالش‌هایی مواجه شد و درحالی که تا هفته پنجم هدایت خیبر بر عهده رضا مهاجری بود، با برکناری این سرمربی مارکو اورلیو برزیلی که به عنوان دستیار فعالیت می‌کرد، هدایت این تیم را در سه هفته اخیر برعهده گرفت.

باتوجه به نتایج خیبر و عدم رضایت مالک و مدیران این تیم، خیبری‌ها در پی انتخاب سرمربی جدید بودند و بعد از بررسی چند گزینه سرانجام سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

2097719

در حالی که از روز گذشته رسانه‌ها از پیوستن سرمربی سابق شمس آذر قزوین به خیبر خبر می‌دادند امروز این باشگاه رسما این موضوع را اعلام کرد و نوشت: بعد از جمع بندی صورت گرفته میان مسعود عبدی مالک و اعضای هیات مدیره باشگاه، سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم آباد انتخاب شد.  

قرارداد دقیقی با خیبر خرم آباد به مدت یک سال و نیم است و اگر نتایج و تعامل دو طرف رضایت بخش باشد، او باید تا پایان لیگ بیست و پنجم در خرم آباد مربیگری کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.