تلاش صدباره پرسپولیس برای جذب لژیونر ملی پوش!

افکار نیوز دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:15
پرسپولیس در نیم فصل برای جذب علی قلی زاده اقدام می‌کندو

پرسپولیس به شدت در تابستان به دنبال جذب علی قلی‌زاده بود و تلاش زیادی کرد تا این ستاره ملی پوش را به خدمت بگیرد. با وجود علاقه قلی‌زاده به پرسپولیسی شدن و تلاش‌های این باشگاه برای جذب این وینگر تکنیکی، مخالفت باشگاه لخ پوزنان باعث شد تا این انتقال رویایی برای هواداران پرسپولیس صورت نگیرد و قلی‌زاده در تیمش بماند. قلی‌زاده تا پایان سال آینده با باشگاه لهستانی قرارداد دارد ولی ستاره ایرانی به یک نیمکت نشین محض در تیمش تبدیل شده و ممکن است با ادامه این وضعیت جایگاه خود را در تیم ملی از دست بدهد.

پرسپولیس هم هنوز در ترکیبش نیاز به جذب یک وینگر وجود دارد و آنطور که شنیدیم مدیران این باشگاه قصد دارند در نیم فصل دوباره برای جذب قلی‌زاده اقدام کنند. ارتباط باشگاه پرسپولیس و قلی‌زاده حفظ شده و اگر مدیران این باشگاه بتوانند باشگاه لهستانی را راضی کنند، علی قلی زاده پرسپولیسی خواهد شد. پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی جدیدی جذب کند و از همین رو برای خرید قلی‌زاده اقدام خواهد کرد تا این ستاره ملی پوش را به خدمت بگیرد. 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.