خرید جذابی که به داد پیمان رسید

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:19
پاسور خارجی پیکان تهران بالاخره خودی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران تیم پیکان تهران موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد طبیعت اسلامشهر صدر نشین رقابت‌ها عبور کند و ضمن اولین برد خود، اولین شکست طبیعتی ها را در این فصل رقم بزند.

اما در این دیدار‌ جذاب که بیش از دو ساعت به طول انجامید میهایلو میتیچ پاسور بلند بالای صربستانی پیکان تهران خوش درخشید و توانست در سومین دیدار خود عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

او که سومین بازی خود را برای پیکان تهران انجام می‌داد به هماهنگی خوبی با مهاجمان تیمش رسیده است و حالا پیمان اکبری سرمربی تیم والییال پیکان خیالش در این پست راحت خواهد بود. میهایلو باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی والیبال صربستان را دارد سالها در لیگ های معتبر اروپایی به میدان رفته است و می‌تواند در ادامه فصل به ستاره تیم پیکان تهران تبدیل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.