حمایت شجاع از بیرانوند: رأی باید به نفع او صادر می‌شد/ بیرو اصلاً خواب و خوراک ندارد/ شاید یکسری اشتباهات کرده باشد اما...

خبرورزشی دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:21
شجاع خلیل‌زاده مدافع تراکتور و تیم ملی می‌گوید: رأی باید به نفع بیرانوند صادر می‌شد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که اینگونه نشد.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم تراکتور در مصاحبه‌ای با ایرنا به حمایت از علیرضا بیرانوند پرداخت و گفت: 

  • الان در هر برنامه‌ای از علیرضا بیرانوند صحبت می‌کنند. او را می‌کوبند و همه جوره زیر سوال می‌برند. بیرانوند اصلاً خواب و خوراک ندارد و نمی‌داند باید چه واکنشی به این مسائل داشته باشد.
  • شاید بیرانوند هم یکسری اشتباهات کرده باشد اما انتقاد از او تا این حد و در هر برنامه‌ای، تا حدی دور از انصاف است. بیرانوند سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و بهتر است کمی حرمت او را هم نگه داریم. هر کسی اشتباه می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما اینقدر هجمه، شاید به دور از انصاف باشد.
  • من کاری به مصاحبه چند هفته قبل او ندارم اما شک نکنید بیرانوند کاملاً قانونی قراردادش را فسخ کرده و مشکلی برای حضور در تراکتور نداشته. رأی باید به نفع بیرانوند صادر می‌شد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که اینگونه نشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.