حمله تند به لیائو: بین ۱۰۰ بازیکن برتر هم نیستی!

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:24
الساندرو کاستاکورتا، اسطوره باشگاه میلان، اظهارات تندی را علیه رافائل لیائو مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیائو در دیدار این هفته میلان برابر اودینزه با تصمیم پائولو فونسکا در ترکیب اصلی قرار نداشت و از روی نیمکت بازی را تماشا کرد و در طول ۹۰ دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد و این اتفاق واکنش‌هایی را از سوی هواداران این تیم به همراه داشت و حواشی بسیاری را به وجود آورد.

سرمربی میلان پس از پایان بازی تاکید کرد که اهمیت تیم برایش از هر بازیکنی بیشتر است و حالا به نظر می‌رسد که کاستاکورتا هم با نظر فونسکا موافق است و باور دارد که او به دنبال حل کردن مشکلات و غلبه بر شرایط سختی است که در این تیم برایش به وجود آمده است.

او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« فونسکا به دنبال این است که صدایش شنیده شود. اول حرفش را زد و سپس آن را در ترکیب انتخابی نشان داد. بازیکنان هم واکنش خوب و درستی داشتند. این چیزی است که بازیکنان باید آن را درک کنند، خصوصا کسانی که روی نیمکت ماندند.

چرا ما در حال صحبت درباره لیائو هستیم؟ چون انتظارات از او زیاد است. ما همیشه درباره استعداد صحبت می‌کنیم اما باید این را بدانیم که استعداد به پنج یا شش مورد متفاوت تقسیم می‌شود. استعداد لیائو چیست؟ او از نظر قدرت جسمی و سرعت در بین ۱۰ بازیکن برتر است اما از نظر شوت در چارچوب و ارسال پاس گل چی؟ آیا در بین ۱۰۰ بازیکن برتر است؟ من فکر نمی‌کنم. آیا به واسطه قدرت رهبری و مهارتش در بین ۱۵۰ بازیکن برتر قرار دارد؟ من فکر نمی‌کنم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.