افتتاح همزمان ۲۰۵ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور

رکنا دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:40
رکنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر امروز افتخار داریم که ۲۰۵ پروژه ورزشی را در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم که حاصل تلاش و زحمات دولت شهید رییسی است.
افتتاح همزمان ۲۰۵ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور

به گزارش رکنا ، احمد دنیا مالی در مراسم افتتاح ۲۰۵ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور اظهار کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود ماحصل تلاش و زحمات دولت شهید رییسی است، امروز این افتخار را دارم که ۲۰۵ پروژه ورزشی را در سراسر کشور با کسب منابع مالی ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری برسانیم. استان‌هایی نیز که پروژه آماده افتتاح نداشتند کمک خواهیم کرد تا پروژه‌های آن‌ها زودتر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسند.

او در پایان افزود: برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم و این فرمایش رهبر معظم انقلاب است. من و همکارانم در وزارت ورزش تلاش می‌کنیم که شرایطی ایجاد شود تا شاهد توسعه ورزش در بخش قهرمانی و همگانی باشیم و در آینده این توفیق را خواهیم داشت تا اخبار بهتری را در حوزه ورزش به گوش مردم برسانیم.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.