تهرانی ها سال گذشته از این آجیل فروشی ها بیشتر خرید کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:00
امروز می‌خواهیم شما را با چندی از معروف‌ترین و بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران آشنا کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروز می‌خواهیم شما را با چندی از معروف‌ترین و بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران آشنا کنیم. این روزها که مردم از شدت شتاب و شلوغی زندگی وقت چندانی برای خرید حضوری ندارند، فروشگاه‌های آنلاین مشتریان زیادی پیدا کرده‌اند. در این میان آجیل‌فروشی‌های آنلاین متعددی هم شروع به کار کرده‌اند که معرفی‌شان خواهیم کرد. آجیل و خشکبار حاجی بادومی هم یکی از همین فروشگاه‌های آنلاین است که می‌توانید برای خرید آجیل، خشکبار، شکلات و تنقلات به وبسایت آن مراجعه کنید.

بهترین آجیل فروشی شهر تهران: آجیل فروشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

آجیل فروشی خوب فروشگاهی است که نکات زیر را رعایت کند:

ارائه محصولات تازه و مرغوب

قیمت‌گذاری منصفانه

تحویل درست و به‌موقع سفارش‌ها

درنظر گرفتن سلایق مختلف و توان مالی مشتریان

به‌روز بودن و فروش آنلاین محصولات

۱. بهترین آجیل فروشی تهران: حاجی بادومی

آجیل‌فروشی حاجی بادومی یکی از بهترین آجیل فروشی‌های آنلاین است که اختصاصاٌ در حوزه فروش غیرحضوری آجیل و خشکبار فعالیت می‌کند. فروشگاه اینترنتی حاجی بادومی انواع آجیل و خشکبار را با بهترین کیفیت و بسته‌بندی بهداشتی عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید انواع و اقسام شکلات و تنقلات ایرانی و خارجی مرغوب رابا ضمانت بازگشت کالا از این آجیل‌فروشی اینترنتی تهیه کنید. انواع چاشنی، نوشیدنی و باکس هدیه هم در این فروشگاه پیدا می‌شود. برای سفارش اینترنتی آجیل و اطلاع از قیمت آجیل می‌توانید به صفحه محصولات این آجیل‌فروشی اینترنتی معتبر مراجعه کنید. برای سفارش بسته‌های هدیه و هدایای سازمانی هم می‌توانید روی فروشگاه آجیل خشکبار حاجی بادومی حساب کنید. حاجی بادومی یک بلاگ یا مجله سلامتی هم دارد که در آن مطالب متعددی و مفیدی دربارۀ مغزها و خشکبار و خواصشان برای بدن منتشر می‌کند.

نشانی انبار مرکزی: تهران، خیابان شهید مدنی، خیابان برادران محمدی، کوچه محراب بیگی، پلاک ۶.

۲. بهترین آجیل فروشی تهران: خشکبار ایوب

خشکبار ایوب از آجیل فروشی‌های معروف و باسابقه تهران است. این فروشگاه کار خود را از سال ۱۳۶۸ در زمینه خشکبار و آجیل شروع کرده و خیلی زود توانسته اولین فروشگاه خود را در شرق تهران افتتاح کند. پس از چهار سال با افزایش فروش و مشتریان به شعبه دیگری در غرب تهران نقل مکان کرد و به تدریج به یکی از آجیل‌فروشی‌های خوب تهران تبدیل شد. خشکبار ایوب این روزها علاوه بر عرضه انواع آجیل و خشکبار، در زمینه بسته‌بندی و آزمایش زعفران، تولید شیرینی‌جات خانگی و تولید محصولات ارگانیک مانند انواع کره، روغن، گز و سوهان و میوه‌های خشک فعالیت می‌کند. این آجیل‌فروشی در تهران هدف خود را جلب رضایت مشتریان و کارآفرینی عنوان کرده است. فروشگاه آجیل ایوب علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی هم دارد و سفارش‌های تهران و سایر استان‌ها را در اسرع وقت تحویل مشتریان خود می‌دهد.

ساعات کاری: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰

نشانی: تهران، خیابان ستارخان، بین پل ستارخان و برق آلستوم، پلاک ۶۳۲

تلفن: ۴۴۲۸۰۲۲۲-۰۲۱

تهرانی ها سال گذشته از این آجیل فروشی ها بیشتر خرید کردند

۳. بهترین آجیل فروشی تهران: آجیل تواضع

فروشگاه آجیل و خشکبار تواضع از معروف‌ترین آجیل‌فروشی‌ها و بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران به شمار می‌رود. تواضع حدود یک قرن است که در حوزه آجیل و خشکبار فعالیت می‌کند و از قدیمی‌ترین هاست. این آجیل‌فروشی کار خود را ابتدا در سال ۱۳۱۵ از تبریز آغاز کرد و حالا شعب متعددی در تهران و شهرهای مختلف دارد. تنوع محصولات تواضع بی‌نظیر است. به ادعای وبسایت این فروشگاه ۸۰۰ محصول را عرضه می‌کند و اکثر مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات راضی می‌کنند. فروشگاه تواضع وبسایتی هم برای فروش آنلاین آجیل و خشکبار دارد.

ساعت کاری: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده پارک ساعی-جنب پله سوم- پلاک ۲۲۸۵- خشکبار تواضع

تلفن :۰۲۱۸۸۷۱۷۰۹۴

تهرانی ها سال گذشته از این آجیل فروشی ها بیشتر خرید کردند

۴. بهترین آجیل فروشی تهران: آجیل و خشکبار محسن

خشکبار محسن یکی دیگر از بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران است. محصولات فراوان این فروشگاه علاوه بر انواع آجیل و خشکبار، طیف متنوعی از تنقلات، شیرینی‌جات، میوه خشک، عسل و کره صبحانه و بسته‌بندی‌های کادویی را در برمی‌گیرد. آجیل‌فروشی محسن هم‌اکنون سه شعبه در تهران دارد و علاوه برفروش حضوری در این شعبه‌ها، سفارشات سازمانی هم می‌پذیرد وبسایتی هم برای خرید غیرحضوری آجیل دارد.

نشانی: تهران، میدان شهدا، روبروی ایستگاه مترو، پلاک ۱۵۰۸

تلفن: ۰۲۱۷۷۵۱۰۰۳۲

تهران، خیابان پاسداران، قبل از برج سفید، پلاک ۲۱۸

تلفن: ۰۲۱۲۲۷۸۴۲۴۵

تهران، نیاوران، بین پمپ بنزین و خیابان جماران، پلاک ۱۹۰

تلفن :۰۲۱۲۲۲۹۶۲۴۱

جمع‌بندی: بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران کدام‌اند؟

در این مطلب تعدادی از بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران و بهترین آجیل‌فروشی‌های آنلاین را برایتان فهرست کردیم. آجیل وخشکبار از خواروبارهایی هستند که یا خیلی زود فاسد می‌شوند یا امکان تقلب در آن‌ها زیاد است. بنابراین واجب است که بهترین آجیل‌فروشی‌های تهران یا شهر محل زندگی‌تان را بشناسید و از آجیل‌فروشی‌های معتبر و برتر خرید کنید. فروشگاه آجیل خشکبار حاجی بادومی یکی از بهترین آجیل‌فروشی‌های اینترنتی است که انواع محصولات درجه یک، مثل آجیل مخلوط، انواع خشکبار و شکلات را با تنوع بسیار زیاد برای مشتریان خود تدارک دیده است.

منبع: وبلاگ حاجی بادومی

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.