هر هفته دور از ترکیب / گولر انتظار این رفتار از آنچلوتی را نداشت

ورزش سه دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:09
هافبک ترکیه ای رئال حتی یک دقیقه نیز برابر سلتا به میدان نرفت در حالی که او با تیم ملی کشورش در فیفا دی دو بازی درخشان داست.

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر در رئال مادرید شایط پیچیده ای دارد. هافبک ترکیه ای که در دومین فصل حضورش در این تیم هنوز وارد ترکیب ثاب نشده است، دقیقا زمانی که به نظر می رسید یکی از گزینه های کارلتو برای بهبود خط میانی باشد، راهی میدان نشد.

در واقع دنی سبایوس که از مصدومیت برمی گشت، با تصمیم کارلتو به زمین رفت و مشخص شد که مربی ایتالیایی هنوز در مورد توانایی های آردا تردید دارد. بسیاری از هواداران رئال مادرید از کارلتو می خواهند که به پدیده جوان ترکیه ای بیشتر اعتماد کند اما اوضاع همچنان برای آردا خوب پیش نمی رود. او بعد از دو بازی خوب با ترکیه در لیگ ملت ها به رئال برگشته بود و طبعا انتظار دیگری داشت.

2097740

گولر در سه بازی این فصل (بتیس، اتلتیکو و سلتا) حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است، و آن نمایش های مقطع پایانی فصل گذاشته که در هر بازی یک گل می زد نیز به او کمکی نکردند.

از نظر مجموع دقایق، او در 10 بازی 291 دقیقه در میدان بوده است. یعنی در هر مسابقه نیم ساعت بازی کرده، با این حال، در این فصل او هنوز گل یا پاس گلی به ثبت نرسانده و این به کاستی های او دز کارهای دفاعی اضافه شده تا از ایده های آنچلوتی خارج شود.

باید دید با تقویم سختی ک رئال مادرید در پیش دارد، آنچلوتی بخ او بیشتر اعتماد خواهد کرد یا خیر.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.