بازگشت مهندس به تمرین‌ همشهری‌ها

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:17
کوین دی‌بروینه به تمرین‌های گروهی منچسترسیتی بازگشت.

به گزارش ایسنا، صفحه اینستاگرام باشگاه منچسترسیتی پستی را با عکسی از کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی‌اش، منتشر کرد که زیر آن نوشته شده است: «بازگشت خوبی داشته باشید.» این پست به منزله بازگشت بهترین پاسور لیگ جزیره است که بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولاست.

دی‌بروینه از میانه سپتامبر گذشته به دلیل آسیب عضلانی در بازی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا از ترکیب سیتی دور بود و برای این تیم بازی نکرد. او یکی از بازیکنانی بود که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی‌اش از منچسترسیتی در تابستان بسیار زیاد بود ولی در جمع فیروزه‌ای‌ها ماند ولی به نظر می‌رسد آخرین سال حضورش را در این تیم سپری می‌کند.

منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر توانست ولورهمپتون را به لطف گل دیرهنگام جان استونز دو بر یک شکست دهد و در دیدار بعدی‌اش باید در لیگ قهرمانان اروپا با اسپارتاپراگ جمهوری روبه‌رو شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.