معاون وزیر راه: آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ابوموسی

عصر ایران دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:21
رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قطعا جزیره ابوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.
 
ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی خبر داد و گفت: مصوب قانونی داریم که در جزیره تمام ایرانی بوموسی برای ساکنین و کسانی که علاقمند به سکونت در ایران جزیره هستند، مسکن سازی کنیم و مصوبه ساخت ۱۱۰ واحد به استان ابلاغ شد و به زودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه جزیره بوموسی را به عنوان ملک خودمان می‌دانیم که می‌توانیم در ان منطقه دخل و تصرف کنیم، تاکید کرد: تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌است.
 
رییس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قطعا جزیره بوموسی جزو اراضی لاینفک جمهوری اسلامی ایران است و براساس قوانین کشورمان امکان ساخت و ساز در بوموسی برای ما فراهم است و برنامه‌های مسکن در جزیره به اجرا می‌رسد.
 
مالکی ادامه داد: در بحث واگذاری مسکن طبق ضوابط، اولویت با ساکنان جزیره است، اما در اولویت بعدی هر فردی که متقاضی سکونت در این جزیره باشد می‌تواند در این جزیره صاحبخانه شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.