توجه به حوزه اشتغال از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد است

خبرگزاری مهر دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:47
مشاور و دستیار مقام معظم رهبری گفت: توجه به حوزه اشتغال از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد بوده که کمترین انحراف و بیشترین بازدهی را داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و اعضای شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) با محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری دیدار کردند.

در این جلسه که امروز دوشنبه برگزار شد، معاونان حوزه‌های تخصصی کمیته امداد هر یک گزارش‌های جداگانه‌ای را در خصوص حوزه‌های مربوطه و مأموریت‌های کمیته امداد ارائه کردند.

همچنین سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در سخنانی از حمایت‌های دکتر محمد مخبر از کمیته امداد در مقطع مسئولیت در دولت سیزدهم به عنوان معاون اول و نیز پس از شهادت آیت‌الله رئیسی به عنوان سرپرست ریاست جمهوری، تقدیر و تشکر کرد.

محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در این جلسه با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات کمیته امداد در جهت خدمت‌رسانی به اقشار تحت حمایت، مأموریت و مسئولیت این نهاد را در مسیر برقراری عدالت، جایگاهی رفیع و ممتاز ارزیابی کرد.

مخبر، حفظ عزت و منزلت افراد تحت پوشش را از موفقیت‌های ناشی از تدابیر مناسب مدیریت کمیته امداد برشمرد و گفت: توجه به حوزه اشتغال از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد بوده که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمترین انحراف و بیشترین بازدهی را داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه تمام دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد را به حوزه فناوری، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، ضروری خواند و افزود: باید در ارائه خدمات و تعامل با جامعه هدف باید از تمام روش‌های نوین و تکنولوژی‌های روز بهره برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.