دستگیری موبایل‌قاپ‌های جوان در جنوب تهران

صدا و سیما دوشنبه 30 مهر 1403 - 16:37

دستگیری موبایل‌قاپ‌های جوان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل‌قاپ، تیم عملیات ۱۱۳ بازار در حین گشت‌زنی در چهارراه مولوی دو نفر را مشاهده کردند که صورت‌های خود را با ماسک پوشانده و در حال فرار با تلفن همراه یکی از شهروندان بودند.

وی افزود: متهمان با رؤیت مأموران بلافاصله اقدام به فرار در خلاف جهت اتوبان کردند و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شدند. پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو متهم به‌صورت پیاده زمین‌گیر و دستگیر شدند. در بازرسی اولیه از آنها، یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود، کشف شد.

سرهنگ مافی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم ۱۸ ساله دارای سابقه سرقت بوده و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است. متهم ۱۵ ساله نیز به عنوان همدست وی در سرقت و موبایل‌قاپی مشارکت داشته است. عوامل کلانتری موفق به شناسایی پنج نفر از شاکیان شدند و شناسایی مالخر و دیگر شاکیان پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.